Tuesday 21 November 2017

Hva Er Best Forex Trading Strategi


Strategier for deltid Forex Traders. Mange få personer er tilgjengelige for handel forex full tid. Ofte handler handelsmenn på jobb, lunsj eller natt Problemet med denne typen handel er at med et slikt væskemarked, handles sporadisk gjennom en liten del av dagen skaper hyppige tapte muligheter til å kjøpe eller selge Dette kan bety et komplett tap av midler dersom en stilling ikke eksisterer før markedet beveger seg mot det eller tap av mulighet til å kjøpe til en ønskelig pris. Disse tapte mulighetene kan stave katastrofe for Part-Timer Trader. Det er imidlertid strategier som kan fungere basert på en deltidsplan. For eksempel kan de som handler om natten være begrenset til hvilke valutaer de handler basert på volumer i løpet av 24-timers syklusen. Disse natthandlerne bør bruke en strategi for handel med spesifikke valutapar som er mest aktive i nattetidene. Et eksempel ville være å handle den australske dollaren AUD japansk yen JPY par eller noe a lite mindre kjent som New Zealand dollar NZD JPY eller AUD pair Det er ekstremt nyttig å se på sammenhengen mellom de to valutaene når du velger et par, så å ha en blokk av tid i løpet av dagen for å studere markedet og implementere handler kan føre til en vellykket strategi Lær hvordan du angir hver type stopp og begrense når handelsvalutaer Sjekk ut Slik legger du inn bestillinger med en Forex Broker. Hovedproblemet kommer med ekte deltidshandlere som kan komme inn og ut i løpet av dagen. Disse handlende har tid begrensninger og kan bare være tilgjengelig for handel i en time eller to per dag eller til og med per uke. Her er noen strategier for handel deltid når du har en inkonsekvent timeplan. Finn dine markeder Hvis du antar at du jobber fra ni til fem i USA, kan du handel før eller etter arbeid Den beste strategien for handel i begge tider er å velge de mest aktive valutaparene i løpet av den tiden. Å vite hvilke tider de store valutamarkedene er åpne, vil hjelpe til med å velge større p airs. New York åpner klokken 08.00 til 17.00 EST. Tokyo åpner klokken 07.00 til 04.00 EST. Sydney åpner klokken 05.00 til 02.00 EST. London åpner klokken 03.00 til 12.00 middag EST . I løpet av klokken 12.00-2.00 er markedene i Japan og Europa åpent klokken 02.00 klokken 11.00 i full gang, slik at deltidshandlere kan velge store valutapar som EUR JPY-paret eller EUR CHF-paret for EUR-CHF-paret for store valutaer eller se på andre par som involverer Hongkong dollar HKD eller Singapore dollar SGD for eksempel I løpet av klokken 17.00 til midnatt er handel med AUD JPY-paret et tilgjengelig valg for denne perioden. Til tross for parene deltidshandler velger før han legger inn spill, må handelsmannen forstå markedet ved å studere technicals for disse parene, så vel som grunnleggende for hver valuta. Stopp-ordreordninger Forutsatt at du kun kan handle for et minimalt beløp i løpet av dagen, for eksempel, en time, den beste strategien kan være å la datamaskinen være din handelspartner Fordi Forex-markedet er s o Fluid, som ikke har fleksibilitet til å se på markedet, kan gi deg en rekke ubesvarte muligheter, slik at du kan bruke et handelsprogram hvor du kan la informasjonsteknologien virke for deg, være den beste strategien. En annen felles strategi er å inkludere innstilling av stoppordre som at hvis markedet tar en plutselig bevegelse mot posisjonen din, er pengene dine beskyttet. Prisen Handling Forutsatt at du poper inn og ut mens du arbeider 10 minutter om gangen, kan en strategi som kan brukes i disse korte, men hyppige handelsperioder være å Bruk prishandlingshandel Prishandelshandel kan beskrives som å analysere teknisk eller diagrammer av valutaparet og handel basert på hva diagrammet forteller deg. I sin mest grunnleggende definisjon kan handelsmenn analysere opp barer, som er en bar som har en høyere høyde eller høyere lavt enn den forrige linjen, og se på nedefeltene, som er en bar med lavere høy eller lavere lav enn forrige isaktive indikatorer kan være innenfor eller utenfor stolper Velge diagrammets tidsramme som best tilfredsstiller tidsplanen din, er nøkkelen til suksess med denne strategien. Lær å banke kortsiktig fortjeneste ved å plassere stopper fra mengden. Se Stoppjakt med de store Forex-spillerne. Andre strategier Forutsatt at du ikke engang kan handle i en hel time eller for regelmessige inkrementer i løpet av dagen, kan du fortsatt handle i valutamarkedet. Siden du ikke kan se markedet i løpet av dagen, kan følgende strategier implementeres, slik at du kan være en vellykket del - time forex trader. Take færre stillinger og hold for dager Etter å ha studert markedet og innsnevring av bestemte valgte valutapar, kan du bare ta noen posisjoner og holde disse posisjonene over lengre tid. Det er viktig at du forstår driverne til din valutapar og har tatt deg tid til å virkelig forstå ditt marked. En annen klok strategi er å sette inn ordrer med stoppord med alle dine handler for å minimere tap hvis Markedet beveger seg mot deg. Se på langsiktige trender I stedet for å se på timevis eller til og med fire timers diagrammer, vil du kanskje se på trender for en dag eller uke. Dette vil tillate deg å handle mens du ser på datamaskinen din bare en gang dag. Opprett handelsordrer. Innstilling av grense, stopp og andre inngangsordre kan sikre at du ikke går glipp av muligheter til å gå inn eller ut av posisjoner. De fleste handelsplattformer lar deg sette opp disse bestillingene uten ekstra gebyrer. Bruk teknologi Opprett automatiske varsler til din mobiltelefon eller e-post for å holde deg informert mens du ikke er aktivt trading. The Bottom Line Forex-markedet er et av de mest ønskelige markedene for handel fordi det er et 24-timers marked som stadig er i fluss, og gir gode muligheter til å Gjør fortjeneste til enhver tid i dag På grunn av disse funksjonene gir valutamarkedet seg til deltidshandlere. Til tross for disse gunstige egenskapene er forexmarkedet svært volatile, noe som gjør det risikabelt for alle handelsfolk, spesielt t han er deltidshandler hvis den riktige strategien ikke er implementert. Handelsspesifikke valutapar som er på spill i løpet av de tider du kan handle, ser på lengre tidsrammer, implementerer prishandlingsstrategier og bruker teknologi er alle strategier som vil hjelpe deg bli en vellykket deltid forex handler Andre ting å vurdere er å forstå ditt nivå av forståelse og toleranse for risiko og innflytelse samt tidshorisonten fra time til uke. Disse elementene som er en viktig del av enhver handelsstrategi De fleste meglere vil gi du med handelsrekorder, men det er også viktig å holde styr på deg selv. Sjekk ut 4 grunner til at du trenger et Forex Trading Journal. Det maksimale beløpet av penger USA kan låne. Gjeldstaket ble opprettet under Second Liberty Bond Act. Renten som et institusjonsinstitutt gir midler oppbevart ved Federal Reserve til en annen depotinstitusjon.1 En statistisk måling av disperten Avkastning for en gitt sikkerhets - eller markedsindeks. Volatilitet kan enten måles. En handling vedtok den amerikanske kongressen i 1933 som bankloven, som forbyde kommersielle banker å delta i investeringen. Nonfarm lønn refererer til enhver jobb utenfor gårder, private husholdninger og nonprofit sektor Den amerikanske foreningen av arbeid. Den valuta forkortelse eller valutasymbol for den indiske rupee INR, valutaen til India Rupee består av 1.Forex Trading Strategy. Nick s Forex pris Action Strategy. Welcome til det siste utgave av min Forex trading strategi Min Forex trading strategi er basert utelukkende på pris handling, ingen indikatorer, ingen forvirrende teknikker, bare ren pris. Jeg har utviklet, tweaking og forbedret min pris handling strategi siden 2005 Denne handelsstrategien er ti år i det som gjør at det har overlevd store endringer i markedsforholdene, høy volatilitetsperioder, lav volatilitetsperioder og alt annet Forex-markedet har kastet på det. Og det er skjønnheten av handel med en prishandlingsstrategi. Indikatorbaserte strategier er låst til markedsforholdene de ble opprettet for. Prisaksjonen er flytende, tilpasser seg lett til endrede forhold, til forskjellige par, til forskjellige tidsrammer og til og med til forskjellige handelsfolk. Viktigst av alt, pris handling gjør det mulig for deg å holde din handel enkel. Å holde din handel enkel. Hovedprinsippet i Forex tradingstrategien er å fortsette å handle enkelt Jeg er imot over komplisert handel Fordi jo enklere strategien din er, jo mer effektiv vil du være som handelsmann. Enhver av de viktigste målene med min prisstrategi er å holde diagrammer rene. Det eneste jeg legger på diagrammer, er støtte - og motstandsområder. Jeg bruker disse støtte - og motstandsområdene i forbindelse med lysestakeanalyse for å handle Forex Packing, mine diagrammer fulle av indikatorer ville gjør det umulig for meg å lese prishandlinger. Levering uten indikatorer gjør min Forex trading strategi enkel, stressfri og svært effektiv. Hva gjør en clea? n Forex diagram ser ut Her er et bilde av min EUR USD 4-timers diagram. Min rene og enkle Forex trading strategi. Dette diagrammet er klart og lett å forstå, det er ingenting som distraherer deg fra å lese pris. Dette er grunnen til at jeg elsker Forex tradingstrategien . Noen trading strategier er et absolutt rot av indikatorer Sjekk ut bildet nedenfor, noen mennesker faktisk handel slik. En rotete indikator basert Forex strategi. Hvorfor ville du ønsker å handle som this. Indicators Kreves for denne Trading Strategy. So å handle min Forex Trading Strategy Jeg bruker ingen indikatorer. Jeg liker vanligvis ikke å bruke Forex-indikatorer, da jeg finner dataene verdiløs, da de lagrer nåværende pris. Hvis du vil være i øyeblikket og ta handler basert på hva som skjer akkurat nå, da har du å basere handler på dagens prisaksjon. Hvor valutapar kan du handle suksessivt med Forex Price Action. My Forex Trading Strategy vil fungere på noe valutapar, som er gratis flytende og regelmessig handlet. Dette er fordi metoden min er basert på pris handling Dette betyr at du kan bruke denne handelsstrategien til å bytte handel med noe valutapar du finner på Forex trading plattformen. Når det er sagt, foretrekker jeg å konsentrere deg om bare noen få valutapar på en gang, jeg finner det for distraherende for å prøve å holde oversikt over for mange par samtidig. Jeg handler hovedsakelig EUR USD, USD CAD og AUD USD Jeg handler vanligvis disse valutaparene som de er mest forutsigbare og deres bevegelse er jevnere. Du finner ikke tilfeldige hopp med mindre det er s vært noen svært uventede nyheter, noe som er ganske sjelden. Hvis du foretrekker å handle i en bestemt Forex-økt, for eksempel London, New York og asiatisk økt, velger du de viktigste valutaparene som er aktive på disse tidspunktene. Pris Handling Trading fungerer bedre på lengre tid Time Frames. Since dette Forex Trading System er basert på pris handling du kan handle enhver tidsramme fra en time og over. Jeg konsentrerer meg hovedsakelig om en time, fire timers og daglige diagrammer. Dette er konsekvent mest profitt stand, da mønstrene er enklere å få øye på og føre til mer konsekvent fortjeneste. Typer av prisaksjonsanalyse. I hovedsak bruker jeg to former for prisaksjonsanalyse. Støtte og motstandslinjer. Kanskjeestikkanalyse. Hvordan skrive inn handel med My Forex Trading Strategy. Due til den siste økonomiske usikkerheten og landene som mister sine kredittvurderinger osv., Er valutaer ikke trading som de normalt ville. Dette har ført til at jeg kun handler omvendelser utelukkende. Jeg ser etter sterke reverseringsoppsett som danner på toppen av mine Support and Resistance-områder. En gang en mønster skjemaer, som indikerer en reversering, oppretter jeg en utløserkurs og går inn i handelen jeg tar flere handler hver uke. Målstrategi Mål og stopp. Mål Mine mål er i gjennomsnitt 80 pips Stopper Mine stopp er i gjennomsnitt 40 pips. Disse målene og stopper avviker under ulike markedsforhold. Jeg tillater vanligvis prishandling for å bestemme målet mitt og stoppe. Dette betyr at jeg vil lese lysene og sette mitt stopp basert på de siste høyder og nedturer. Et vanlig sted for et stopp vil være over eller under den nyeste høy eller lav. Hvordan justere handelsstrategien rundt nyhetssendingene. Jeg bruker Forex-kalenderen fra å holde oversikt over økonomiske data Statistisk har jeg funnet ut at jeg ikke trenger å unngå å handle under høy påvirke pressemeldinger Faktisk, ved å handle gjennom de fleste nyhetsmeldinger, ender jeg med å gjøre mer profit. Banks og andre store handelsinstitusjoner betaler millioner for analytikere og datafeed. Dette gir dem mulighet til å gi utdannet gjetning om kommende økonomiske datautgivelser. Disse gjetningene er innregnet i pris før dataene slippes ut. Hvis en handel setter opp skjemaer før en stor økonomisk datautgivelse, kan det være et tegn på at store institusjoner er posisjoner for frigjøringen. Hvis prishandlinger forteller deg at det er kort, er det vanligvis en grunn. Bare nyheter som jeg unngår, er uforutsigbare nyheter eller svært stor innflytelse nyheter, her er en rask liste. Tal fra sentralbanksledere eller politikere. Intervjuer eller kun direkte relatert til renten. N FP-rapport, navnet endret for en stund siden til rapport om ikke-gårdsendringsendring. Du bør også passe på viktige politiske møter som G7- og G8-toppmøtene. Det siste G7-toppmøtet i juni 2015 forårsaket mange uforutsigbare trekk i euro. For det meste kan nyhetene bli ignorert trygt. Det eneste jeg ikke gjør er å legge inn en handel som utløses av en pressemelding. Nyhetsbaserte trekk pleier å spore raskt, så hvis jeg har en opptaksutløser, fjerner jeg den før noen større news release. As du kan se, min Forex Trading Strategy er grei og vil tillate deg å lage pips i alle markedsforhold, med nesten noen Forex valuta pair. Best Forex Trading Strategy. Er du klar for en fantastisk artikkel. Jeg skal komme inn i mange gode ting i dag. Ekstremt høyt vinnende prosentandel. Realistiske gevinster. Opplæring mot bankene. Bruk en risiko for belønning på mindre enn 1 1 ahh, skummelt. Og mange andre store ting. Jeg skriver ikke noen falsk artikkel som snakker om forskjellige ting du er med uld bruk i din strategi eller noe sånt, skal jeg lære deg en virkelig vinnende strategi. Alt jeg spør om igjen er at du lar en kommentar og la meg få vite hva du tror. Nå, før jeg kommer inn i alt dette flott ting, la meg fortelle deg at dette egentlig ikke er den typiske strategien som du vil høre oss trening på. Vi bruker vanligvis mer vanlige strategier som fokuserer på teknisk analyse og ser etter trend fortsettelse, breakouts, hopper, reverseringer osv., og vi er snakker alltid om å sette oddsen i din favør med et positivt risikobeløp, slik at du bare trenger å vinne 20 eller 30 prosent av handelen din for å være lønnsomt. Mens jeg fremdeles høyt taler for disse typer strategier, den jeg skal undervise du er i dag en helt ny tilnærming til Forex Trading I stedet for å skanne alle de store kryssene for solide tekniske signaler og ser ut til å gå inn med filtre og bekreftelser med et mål som er mye større enn ditt stoppfall. Denne strategien fokuserer på å utnytte certai n markedsforhold, ikke bruk noen tekniske tegn eller informasjon og bruke en negativ risiko for belønning. Alle disse tingene er ikke akkurat typiske for hva vi vil gjøre i en strategi, men det er en faktor for en strategi som er vei viktigere enn noen av detaljene vi allerede har nevnt. På slutten av dagen kan du ikke ignorere den viktigste faktoren av en strategi, og det er hvor mye penger det gjør Og strategien jeg skal lære deg i dag gjør det ganske bra i det området som nevnt ovenfor. Så hva handler strategien om. Strategien er utformet for å hente penger ut av den stille tiden på Forex Market Den stille tiden skjer, ved hjelp av New York EDT-tid fra 5:00 til 2:00 Med andre ord er stille tid etter at hovedspillerne i New York-sesongen er ferdig handel og før de viktigste aktørene i London-sesongen har begynt å handle. Markedet har denne tiden en tendens til å flyte veldig sakte og stille og dermed navnet som gir noe ekstremt høyt probab Mulighet for handel fordi markedet beveger seg veldig konsekvent frem og tilbake, er det en svært høy prosentvis sjanse at når den overgår seg til den ene siden opp eller ned, vil den komme tilbake på den andre veien for å sone seg selv i stille tid. Nå, for å få mer mening om dette, la meg vise deg et diagram der Stille tiden er uthevet i Green. What du vil legge merke til er at når det ikke er stille tid, går markedet ganske bra, men så snart som stille tid begynner, markedet bremser til en kryp og svinger ganske enkelt frem og tilbake. Årsaken til at det er dette, er at for de fleste parene i løpet av denne tiden er det ingen store banker involvert, noe som betyr at du for øyeblikket ikke trenger å konkurrere med store institusjoner kjører prisen langt opp eller nedover mot deg. En annen grunn til at det er så stille er at de fleste handelsfolk, selv detaljhandlerne, har handlet i andre økter og venter på neste virkelige økt for å flytte pris til deres stopp eller mål med andre ord, det store flertallet av handelsmenn tar signaler under andre økter, og det store flertallet har stopp og mål som ikke blir rammet i stille tid, slik at det ikke er grunn til at markedet blir rystet på grunn av at ordrer går inn eller nærmer seg. Nå er strategien ikke så enkel som å kjøpe inn i hver eneste bevegelse og selge inn i hvert skritt høyere jeg ønsker det var, men det er bare ikke så lett. Det første du må innse er at ikke alle parene er skapt like i dette Situasjon For eksempel, fordi stille tid er i den asiatiske økten, er handel med JPY en dårlig ide. De fleste par vil ikke ha store banker eller institusjoner som handler dem, men JPY krysser kan fordi det er under sin egen økt. En annen valuta som du ikke bør handle under Denne økten er USD Dette er fordi USA Dollar er den mest omsatte valutaen i utvekslingen, så det er aldri smart å bruke det i en stille tidssituasjon. Jeg kunne gå videre og videre om hvilke andre par du kanskje vil vurdere eller ikke c onsider, men jeg vil bare kaste bønnene nå og fortelle deg at disse parene er de beste for denne strategien. EUR CAD og GBP CAD. Ja, bare de to. Vi har testet og testet og testet og funnet bare at disse to par har en god balanse mellom rolig tidskonsistens, men bare nok bevegelse for å hjelpe deg med å treffe målene dine. De har også en tendens til å flyte tilbake til den prisen som stille tid åpnet omtrent 75 av tiden, slik at vinnende prosentandel kan være høy. se på våre siste 623 handler på disse 2 parene. Vi har vunnet 86 av våre 623 siste handler med disse to parene, fordi de er de beste parene i stille tid-innstillingen. Så vet du hvorfor vi vil handle i stille tid og hva vi ønsker å handle i stille tid, la oss snakke om hvordan vi vil handle i stille tid. Denne prosessen er ganske enkel ved hjelp av den grunnleggende håndhandlingsstrategien, med andre ord, ikke bruk av det svært komplekse automatiseringsprogrammet du er se statistikken for i denne artikkelen. Her er reglene for handel t han Strategi Manually. Mark den åpne prisen for stille tid 5 PM EDT. Put en kort ventende ordre i 15 pips over den åpne prisen 12 Pip Stopp, 10 Pip Target. Put en lang ventende ordre i 15 pips under åpen pris 12 Pip Stopp, 10 Pip Target. As snart en ordre er tatt, avbryte den andre bestillingen. Hvis en handel fortsatt er åpen når Stille tid slutter 2 AM EDT, eller ingen ordre er fylt, lukk alt. De ovennevnte reglene er de grunnleggende manuelle regler du vil ha å bruke hvis du handler EUR CAD og GBP CAD i stille tid Som jeg sa, er det ikke helt det samme som et komplekst program som kan ta hensyn til en million ting mer enn et menneske og kan reagere raskere også . Med de manuelle tallene i tankene og sannsynligheten for å treffe rundt 75 av dine handler, vil resultatene dine se ut som dette over en 100 Trade Span.25 Losers 12 Pips 300.75 Vinnerne 10 Pips 750 450 Pips over 100 Trades. These er hypotetiske tall , selvfølgelig, og ville bli endret ved at en del fortjeneste ble tatt og andre er ledelsens detaljer, sammen med fluktuasjonsmarkedsforhold. Husk da jeg snakket om en negativ risikobesvarelsesgrad. Det er der dette kommer inn i spill Fordi handelen allerede er satt opp med en negativ RR pluss, vil handelsadministrasjonen gjøre det verre ved å ta liten fortjeneste og break-evens, slutter kontoen med en mindre enn ideell gjennomsnittlig gevinst mot gjennomsnittlig tap. Notat hvor mye tallene endres i REAL LIFE på grunn av markedsforhold, handelsstyringskontroll, bruddkjemper, etc. Du kan se hvorfor det er viktig å ha en så stor vinnende prosentandel når risikoen for å belønne ikke er mye bedre enn 2 Risiko for 1 Belønning, men tallene viser hvor kraftig strategien kan skyldes konsekvente markedsforhold. Så jeg har fortalt deg all den gode ting om denne ideen, men nå må vi snakke om den negative siden fordi det er noe av det også. En stor ulempe for denne strategien er at spredene kan bli stygge i løpet av denne tiden. Ofte, på grunn av den enkle å handle s, meglere vil øke spredene sine til 6, 8 eller til og med 10 pips på disse kryssene, noe som gjør handel mye vanskeligere. Det er to måter å bekjempe spredningsproblemet. Få en megler med bedre sprekker Ingen megler vil være flott i stille tid , men hvis du går fra en megler med 10 pips til en med 4 pips, har du sannsynligvis bare gå fra ulønnsom til lønnsom. Have et automatisert system overvåke markedet for den tiden da spredningen faller til det ideelle nivået og utføre handelen på det øyeblikkelig ikke alle kan gjøre denne delen, så alternativ 1 er sannsynligvis mer mulig. Et annet problem er at det er vanskelig å utføre en strategi med fullkommenhet, spesielt når det er timing og tonnevis av skjermtid involvert. Når du må være foran PCen for hele sesjonen og klar til å åpne eller lukke handler eller avbryte bestillinger, er det mye rom for feil. Dessverre vil hver feil ha stor innvirkning på systemets netto lønnsomhet. Så, som en manuell forhandler av systemet, du må være på ditt spill Lite slip ups kan ta dette fra villig vellykket til en drenert konto. Det vil være en fin tid å definere hva en utrolig strategi skal returnere. Mange mennesker hevder å ha systemer som gjør 100 i ett måned eller i en uke, og jeg har noen gang hørt 100 om en time. Hvis det er det du leter etter, har du kommet til feil sted. Et system som returnerer disse tallene eksisterer ikke og vil aldri eksistere. Noen som returnerte 100 i en uke ville være den rikeste personen i verden bare måneder etter at du begynte å handle, og du ville ha hørt om dem. Et veldig, veldig imponerende system ville være noe som returnerer mellom 5 og 10 prosent i måneden i gjennomsnitt. Dette er faktisk utenfor imponerende, det er elit.

No comments:

Post a Comment