Wednesday 15 November 2017

Full Time Forex Tradere


3 ting jeg skulle ønske jeg visste da jeg begynte trading Forex. Trading Forex er ikke en snarvei til instant wealth. Excessive utnytte kan slå vinnende strategier til losers. Retail sentiment kan fungere som et kraftig trading filter. Alle kommer til Forex markedet for en grunn , som strekker seg mellom bare for underholdning til å bli profesjonell handelsmann, begynte jeg å håpe å være en heltid, selvforsynt Forex-aktør, jeg hadde blitt lært den perfekte strategien jeg tilbrakte måneder med å teste den og backtests viste hvordan jeg kunne lage 25 000-35 000 i året Av en 10.000 konto Min plan var å la kontoen min bli sammensatt til jeg var så frisk, jeg ville ikke jobbe igjen i mitt liv. Jeg var dedikert og jeg forpliknet meg til planen 100. Skal du detaljene, feilet min plan Det viser seg at handel 300k mye på en 10.000 konto er ikke veldig tilgivende Jeg mistet 20 av kontoen min på 3 uker Jeg visste ikke hva som slo meg noe tok noe galt Heldigvis sluttet jeg å handle på det tidspunktet og var heldig nok til å lande en jobb på en Forex megler, FXCM Jeg tilbrakte de neste par årene jobber med handelsfolk rundt om i verden og fortsatte å utdanne meg selv om Forex markedet. Det spilte en stor rolle i min utvikling for å være den næringsdrivende jeg er i dag 3 år med lønnsom handel senere, det Jeg har vært gleden av å bli med i teamet på DailyFX og hjelpe folk til å bli vellykkede eller mer vellykkede handelsfolk. Poenget med meg å fortelle denne historien er fordi jeg tror mange handelsmenn kan forholde seg til å starte i dette markedet, ikke se resultatene de forventet og ikke forstå hvorfor disse er de 3 tingene jeg skulle ønske jeg visste da jeg begynte å handle forex. 1 Forex er ikke en Get Rich Quick Opportunity. I motsetning til hva du har lest på mange nettsteder over Internett, kommer Forex trading ikke til å ta din 10.000 konto og gjøre den til 1 million. Beløpet vi kan tjene, bestemmes mer av beløpet av penger vi risikerer, i stedet for hvor god strategien vår er Det gamle ordtaket Det tar penger å tjene penger er en nøyaktig en, Forex trading included. But det betyr ikke at det ikke er et verdifullt forsøk, men det er mange gode Forex-forhandlere der ute som handler for livet. Forskjellen er at de har sakte utviklet seg over tid og økt sin konto til et nivå som kan skape bærekraftig inntekt. Jeg hører om handelsmenn hele tiden som målretter 50, 60 eller 100 fortjeneste per år, eller til og med per måned, men risikoen de tar på, vil være ganske lik den fortjenesten de målretter. Med andre ord, for å forsøke å få 60 fortjeneste på et år, er det ikke urimelig å se et tap på rundt 60 av dine konto i et gitt år . Men Rob, jeg handler med en kant, så jeg risikerer ikke så mye som jeg kunne potensielt tjene deg. Du kan si Det er sant påstand om du har en strategi med en trading edge. Din forventede avkastning skal være positiv, men uten innflytelse, er det kommer til å være et relativt lite beløp og i tider med uflaks kan vi fortsatt miste streker Når vi kaster inn innflytelse i blandingen, så satser handelsmenn på å målrette mot de store gevinster som i sin tur er hvordan handelsmenn kan produsere store tap. Utnyttelse er gunstig opp til poenget, men ikke når det kan gjøre en vinnende strategi til en taper. 2 Utnyttelse kan forårsake en vinnende strategi for å miste penger. Dette er en leksjon jeg skulle ønske jeg hadde lært tidligere. Overdreven løftestang kan ødelegge en ellers lønnsom strategi. Lets si at jeg hadde en mynt som når hodene ble truffet, ville du tjene 2, men når haler ble slått, du ville miste 1 Ville du vende den mynten min gjetning er absolutt du vil vende den mynten Du vil vende den om og om igjen Når du har 50 50 sjanse mellom å lage 2 eller tape 1, er det ingen brainer mulighet til at du aksepterer. Nå la si at jeg har samme mynt, men denne gangen hvis hodene er rammet, vil du tredoble din nettoverdi, men når haler ble rammet, ville du miste hver besittelse du eier. Ville du vende den mynten min gjetning vil du ikke fordi en dårlig flipp av mynten vil ødelegge livet ditt Selv om du har nøyaktig samme prosentvise fordel i dette eksempelet som eksempelet ovenfor, ville ingen i sitt rette sinn vende denne mynten. Det andre eksempelet er hvor mange Forex handelsfolk se sin handelskonto De går all-in på en eller to trad es og ender opp med å miste hele kontoen Selv om deres bransjer hadde en kant som vår myntflingende eksempel, tar det bare en eller to uheldig bransjer å tørke dem ut helt. Slik kan innflytelse føre til at en vinnende strategi mister penger. Så hvordan kan Vi løser dette En god start er å bruke ikke mer enn 10x effektiv innflytelse. 3 Bruke sentiment som en guide kan skråstille oddsene i din favor. Den tredje leksjonen jeg har lært, bør ikke komme som en overraskelse for de som følger artiklene mine ved hjelp av spekulativ sentimentindeks SSI Jeg har skrevet mange artikler om dette emnet. Det er det beste verktøyet Jeg har noen gang brukt og er fortsatt en del av nesten hver handelsstrategi jeg bruker, dagens dag. SSSI er et gratis verktøy som kan bli funnet her som forteller oss hvor mange forhandlere er lange i forhold til hvor mange handelsmenn som er korte hver store valutapar Det er ment å bli brukt som en kontrarisk indeks der vi ønsker å gjøre det motsatte av hva alle andre gjør. Å bruke det som et retningsfilter for mine handler, har slått min handels karriere helt rundt. Les av mine feil. Hvis jeg kunne fortelle meg yngre selv 3 ting før jeg begynte å handle Forex, dette ville være listen jeg ville gi jeg håper de hjelper din handel så mye som det hjalp min .--- Skrevet av Rob Pasche. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirke den globale curren ncy markets. How å bli en vellykket deltid Forex Trader. Part-time forex trading kan være en vellykket måte å supplere din inntekt, uansett hva din situasjon eller tidsplan Selv om du jobber full tid eller holde en deltidsjobb, du kan finne tid til å handle i dette potensielt lønnsomme markedet. Les videre for noen tips for å få deg der. TUTORIAL Forex Currencies. Nøklene til suksess i Forex Nøkkelen til vellykket forex trading er å spesialisere seg i valutaparene som handler når du rekker tilgjengelig for handel og å bruke strategier som ikke krever konstant porteføljeovervåkning En automatisert handelsplattform kan være den beste måten å oppnå dette på, spesielt for nye handelsfolk eller de med begrenset erfaring. Sjekk ut noen vanlige feil som ofte drar opp forexhandlere i topp Årsaker Forex Traders Feil.1 Finn de riktige parene til handel Selv om forex trading skjer 24 timer i døgnet i løpet av uken, er det best å handle i toppvolum timer for å sikre likviditet Likviditeten er på rader s evne til å selge en posisjon som er mye lettere å gjøre når markedet er mest aktiv Forutsatt at du jobber en ni-til-fem jobb, vil du være tilgjengelig for handel enten tidlig eller sent på dagen Avhengig av valutaparene du re trading, høyt volum kan oppstå på hver ender av dagen. Enten tid kan være riktig tidspunkt for handel. For små forhandlere med mini-kontoer og nybegynnere som mangler erfaring, anbefaler eksperter handel med amerikanske valuta mot ulike utenlandske valutaer. Selv mer erfarne handelsmenn foretrekker trading amerikanske valuta mot andre utenlandske valutaer, selv om mange kunnskapsrike forex-handelsmenn vil også handle utenlandske valutapar. Det store flertallet av dollarvolum som handles på forexmarkeder, forekommer i valutaparene på grunn av god likviditet i disse parene, kan det være klokt for en del - tidshandlere for å begrense handel til disse raskt handlede valutaene. For mer informasjon om globale valutaer, les Top 8 mest tradable valutaer. For deltidshandlere med flere eksperter og med tiden til undersøkelsesforhold og omstendigheter som kan påvirke valutapriser, tilbyr følgende par også høy likviditet. Fordi deltidshandleren har en begrenset tid for å handle, anbefaler eksperter kun å handle USD EUR-paret. Dette paret er oftest handlet, og det er en rikelig mengde lett tilgjengelig informasjon om disse valutaene i trykte, kringkastede og internettmedier. Samtidig fraråder eksperter deltakere fra å handle to utenlandske par som kan kreve mer sofistikert kunnskap, og for hvilken informasjon kanskje ikke være lett tilgjengelig For å lære mer om handel med amerikanske dollar, sjekk ut Play Foreign Currencies Against US Dollar - og Win. Det finnes mange automatiserte handelsprogrammer med et bredt spekter av funksjoner tilgjengelig på markedet. Noen av dem kan være i stand til å overvåke Valutapriser i realtid sted markedsordrer pålegge grense, markeds-om-berørt eller stoppe ordrer, gjenkjenne lønnsomme sprekker og automatisk bestille th e handel Vær oppmerksom på at selv om en handel er bestilt, er det ingen garanti for at bestillingen vil bli fylt på handelsgulvet til forventet pris, spesielt i et raskt og flyktig marked. Et såkalt sett og glem programmet kan være den beste måten for en begynnende deltidshandler å begynne å lære om forex trading, og la programvaren gjøre automatiske beslutninger Flere automatiserte programmer tilbyr en enkel plug and play-funksjon - en enkel måte for deltidsbegynnere å start trading Dette i en av de største fordelene med automatisert handel - disiplinert, unemotional trades Mer erfarne deltidtakere kan foretrekke en mer hands-on trading-tilnærming, og velg automatisert handelsprogramvare med flere programmerbare alternativer Hvis du vil vite mer, kan du se Forex Automation Software For Hands-Free Trading.3 Bruk Dispassion og Discipline For handelsfolk som tar sine egne handelsbeslutninger fremfor å stole på et automatisert system, er disiplin og dispassion avgjørende for suksess. Part-time trad ære rådes til å ta fortjeneste når de materialiseres i stedet for å forutse større spredninger og større fortjeneste. Dette krever en grad av selvdisiplin i raske trendmarkeder hvor gunstige spreads vokser. Fordi en trend kan snu seg umiddelbart og bli påvirket av en ekstern hendelse som En deltidshandler kan ikke være oppmerksom på at vellykkede handelsmenn tar fortjeneste når de kan stoppe stopp og stoppe markedsordrer, kan pålegges for å beskytte mot plutselige markedsendringer og for å minimere risiko. Men som tidligere nevnt er det ingen garanti for at en ordre vil bli fylt til forventet pris For tips om hvordan du analyserer din handel og forbedre, les 4 grunner til at du trenger en Forex Trading Journal. Partnertidshandlere med liten eller ingen erfaring anbefales å begynne å handle med små mengder valuta. Ved å åpne en mini-forex konto som krever et mindre innskudd enn kontanter, kan handelsmenn kontrollere 10.000 valutaenheter Standardvalutaen kontrollerer 100.000 enheter av curr Ency Minimum innskudd på kontanter for en mini-konto kan starte på 2000 og kan være så høyt som 10.000. Med den innflytelsen som tilbys til handelsmenn, som kan løpe så høyt som 400-til-1, kan potensielle gevinster og tap være betydelige. Utnyttelse er definert som lånte penger, hentet fra låneinstitusjoner eller meglerfirmaer, som tillater handelsmenn å kjøpe valuta mye på margin Med andre ord gir leverage tillit handelsmenn å sette opp bare en brøkdel av kontanter representert i en valuta mye For eksempel med 1 margin, bare 1000 er nødvendig for å handle en valuta mye verdt 100 000 For mer innsikt, sjekk ut Forex Utnyttelse En dobbeltsidig Sword. Finally, aldri sette mer penger i fare enn du har råd til å miste. Bottom Line Vellykket deltid forex trading er en sak av disiplin, dispassion og handel med de riktige valutaparene på riktig tidspunkt for dagen. For nybegynnere er et automatisert handelsprogram trolig den beste måten å bryte inn forex trading, i hvert fall til neophyte-aktøren blir mer kjent med h handel prosedyrer og muligheter. Som et aspekt av å investere eller spekulere, er det ingen garanti for at du vil tjene penger. Smart, kunnskapsrike, erfarne forhandlere - og til og med nybegynnere i forex trading - vil ha bedre sjanse til å tjene penger hvis de Følg de få enkle prinsippene som er beskrevet ovenfor. Aspirante forexhandlere kan begynne å lese Forex Trading ved hjelp av Big Picture. Thread er noen som gjør en god levetid av full tid Forex Trading. Er det noen som gjør en god levetid på full tid Forex Trading. Jeg vil bare høre at det kan gjøres Alt jeg ser ut til å bli lagt ut på nettet, og jeg har sjekket ut noen få fora, er folk som handler med mikrokontoer i håp om å slå det stort, eller bare bare spekulasjoner om å leve hvis slikt og slik fortjeneste fra en demo-konto kan gjentas med en ekte penger konto. Er det noen der ute som faktisk gjør en god lever trading Forex Full time. My definisjon av en god levende er å tjene penger ved å handel Forex på minst like mye som hva gjennomsnittlig profesjonell gjør etter arbeidsår i sin karriere i USA som ville være 75k-100k i året. Jeg antar at det ville ta minst 100k i året å være en Full Time Day Trader og kunne gjøre en anstendig lønn, antas 10 per måned er rimelig og bærekraftig over lange perioder av tid. Sist redigert av InfinityComplex 09-14-2013 kl 05 20 AM. FX-menn æresmedlem. Join Dato Sep 2010 Sted Cheshire, Storbritannia Innlegg 2.072.Jeg sier du er spør dette litt for snart for meg å gi deg dette beviset. Jeg jobber med dette eksakte konseptet, selv om vi snakker, her er en foreløpig oppsett som jeg skal bruke BFX Equity Management. Jeg skal reise og jobbe med en venn av meg, en mulighet som jeg bare ikke kunne passere for å se verden før jeg satte opp handel på heltid igjen. Gjør det ikke klart å gå live allerede. Strategier for deltids Forex Traders. Mange få personer er tilgjengelige å handle forex full tid Ofte handler handelsmenn sin virksomhet på jobb, lunsj eller natt Th Et problem med denne typen handel er at med et slikt væskemarked skaper handel sporadisk gjennom en liten del av dagen hyppige tapte muligheter til å kjøpe eller selge. Dette kan bety et komplett tap av midler dersom en stilling ikke eksisterer før markedet beveger seg mot det eller tap av mulighet til å kjøpe til en ønskelig pris. Disse savnede mulighetene kan stave katastrofe for deltidtakeren. Men det finnes strategier som kan fungere ut fra en deltidsplan. For eksempel kan de som handler om natten kanskje være begrenset til hvilke valutaer de handler på grunnlag av volumer i løpet av 24-timers syklusen. Disse natthandlere bør benytte en strategi for handel med spesifikke valutapar som er mest aktive i nattetidene. Et eksempel ville være å handle den australske dollaren AUD japansk yen JPY par eller noe litt mindre kjent som New Zealand dollar NZD JPY eller AUD pair Det er ekstremt nyttig å se på sammenhengen mellom de to valutaene når choo syng et par, så å ha en blokk av tid i løpet av dagen for å studere markedet og implementere handler kan føre til en vellykket strategi Lær hvordan du angir hver type stopp og begrense når handelsvalutaer Sjekk ut Slik legger du inn bestillinger med en Forex Broker. Hovedproblemet kommer med ekte deltidshandlere som kan komme inn og ut gjennom hele dagen. Disse handlerne har tidsbegrensninger og kan bare være tilgjengelige for handel i en time eller to per dag eller til og med i uken. Her er noen strategier for handel deltid når du har en inkonsekvent timeplan. Kjenn dine markeder Hvis du antar at du jobber med fem til fem i USA, kan du handle før eller etter jobb. Den beste strategien for handel i hver blokk er å velge de mest aktive valutaparene i den tiden. hvilke ganger de store valutamarkedene er åpne, vil hjelpe til med å velge store par. Ny York åpner klokken 08.00 til 17.00 EST. Tokyo åpner klokken 07.00 til 04.00 EST. Sydney åpner klokken 05.00 til 02.00 EST. London åpner kl. 03.00 til 12 00.00 EST. I løpet av klokken 12.00-2.00 er markedene i Japan og Europa åpent klokken 02.00 11.00 er i full gang, slik at deltidshandlere kan velge store valutapar som EUR JPY-paret eller EUR CHF-par for store valutaer eller se på andre par som involverer Hongkong-dollar HKD eller Singapore-dollar SGD for eksempel I løpet av klokken 17.00 til midnatt, er handel med AUD JPY-paret et tilgjengelig valg for denne perioden. Til tross for parene er delen - tidsmedarbeider velger før han legger inn spill, må handelsmannen forstå markedet ved å studere de tekniske retningslinjene for disse parene, så vel som grunnleggende for hver valuta. Stop-Loss-ordrer Forutsatt at du kun kan handle for et minimalt beløp i løpet av dagen, for eksempel en time kan den beste strategien være å la datamaskinen være din handelspartner Fordi Forex-markedet er så flytende, ikke å ha fleksibilitet til å se på markedet, kan gi deg en rekke ubesvarte muligheter, slik at du bruker et handelsprogram hvor du kan l Et IT-arbeidet for deg kan være den beste strategien En annen felles strategi er å inkludere innstilling av stoppordreordrer slik at hvis markedet tar en plutselig bevegelse mot posisjonen din, er pengene dine beskyttet. Prisen Handler Forutsatt at du poper inn og ut mens du arbeid 10 minutter om gangen kan en strategi som kan brukes i løpet av disse korte, men hyppige handelsperioder, være å benytte prishandlingshandel. Prishandel kan beskrives som å analysere technicals eller diagrammer av valutaparet og handel basert på hva diagrammet forteller deg I sin mest grunnleggende definisjon kan handelsmenn analysere opp barer, som er en bar som har en høyere høy eller høyere lav enn den forrige linjen, og ser på nedtastene, som er en bar med lavere høy eller lavere lav enn forrige opp barer signal en opptrend mens nedstengene signalerer en nedtrendning Andre indikatorer for prishandlinger kan være innenfor eller utenfor stolper Velge diagrammets tidsramme som best tilfredsstiller tidsplanen din, er nøkkelen til suksess med dette strategi Lær å banke kortsiktig fortjeneste ved å plassere stopper fra mengden Se Stop Jakt med de store Forex-spillerne. Andre strategier Forutsatt at du ikke engang kan handle i en hel time eller for regelmessige inkrementer i løpet av dagen, kan du fortsatt handle forexmarkedet Siden du ikke kan se markedet i løpet av dagen, kan følgende strategier bli implementert slik at du kan være en vellykket deltid forex-aktør. Ta færre stillinger og hold for dager Etter å ha studert markedet og innsnevring av bestemte valutapar, kan du ta bare noen få stillinger og hold disse posisjonene over en lengre periode Det er kritisk at du forstår driverne til valutaparene, og har tatt deg tid til å virkelig forstå markedet. En annen klok strategi er å sette inn ordrer med stoppord med alle dine handler for å minimere eventuelle tap hvis markedet beveger seg mot deg. Se på langsiktige trender I stedet for å se på timevis eller til og med fire timers diagrammer, vil du kanskje se på trender for en dag o r uke Dette vil tillate deg å handle mens du ser på datamaskinen din bare en gang om dagen. Opprett handelsordrer. Innstilling av grense, stopp-tap eller andre oppføringsavslutningsordrer kan sikre at du ikke går glipp av muligheter for å gå inn eller ut av posisjoner. De fleste handelsplattformer lar deg å sette opp disse bestillingene uten ekstra gebyrer. Bruk teknologi Opprett automatisk varsler til mobiltelefonen eller e-posten for å holde deg informert mens du ikke er aktivt trading. Bunnlinjen Forexmarkedet er et av de mest ønskelige markedene for handel fordi det er et 24-timers marked som stadig er i fluss, og gir gode muligheter til å tjene penger på noe tidspunkt i dag. På grunn av disse funksjonene gir valutamarkedet seg til deltidshandlere. Til tross for disse gunstige egenskapene er forexmarkedet veldig flyktig, noe som gjør det risikabelt for alle handelsfolk, spesielt deltidshandler, hvis den riktige strategien ikke er implementert. Handelsspesifikke valutapar som er på spill i løpet av tiden du kan handle, l også på lengre tidsrammer, implementering av prishandlingsstrategier og bruk av teknologi er alle strategier som vil hjelpe deg til å bli en vellykket deltidskursforhandler. Andre ting å vurdere er å forstå nivået på forståelse og toleranse for risiko og innflytelse, så vel som tidshorisonten din. fra hver time til uken Disse alle elementene som er en viktig del av enhver handelsstrategi. De fleste meglere vil gi deg handelsregistre, men det er også viktig å holde styr på dine egne. Sjekk ut 4 grunner til at du trenger et Forex Trading Journal. Klar til å bli en Full Time Forex Trader. Det er ikke en deltidshandler der ute som ikke drømmer om å komme til det punktet hvor de kan kaste sin dagjobb til veikanten og handle valuta fra dekk av bassenget. Dette er en legitim fantasi som få vil oppnå, og for de som gjør det, vil det være en vanskelig vei å komme dit. Det vil ikke være noen sjanse for suksess når det gjelder å bli en fullverdig Forex-forhandler til du ærlig vurderer th e Følgende faktorer for å se om det er levedyktig i din situation. Start opp Capital. How mye er i Forex-kontoen din nå 1000 2 grand Hvor mye mer kan du legge til det Husk at pips ikke er likeverdige når de konverteres til kontanter og ikke selv utnytte med det beløpet vil gjøre deg selv tilstrekkelig når som helst snart Brokers don t utnytte mer enn hva du har for hånden å tape. If du fortsatt er i den lille kontoen Forex fase, ikke avslutte din dag jobb enda Fokuser på å bygge opp dette beløpet langsomt ved å håndtere risikoen. Du kommer til å finne på dette punktet i spillet, hvis du fokuserer for mye på hvor mye du vinner og mister, kommer du aldri til å komme ut av startporten. I stedet fokusere på bli en bedre handelsmann og pengene vil snart følge. Nå være realistiske med deg selv om hvor mye du trenger å tjene hver måned for å komme forbi La oss bare begynne med å komme forbi og bekymre deg for å kjøpe en Porsche senere. Hvis du bor hos mamma og har ingen reelle utgifter annet enn å ta ut mat t høne kanskje du kan slutte jobben din nå, men hvis du har leie eller boliglån betalinger for å bekymre deg sammen med alle de andre levekostnadene voksne er ansvarlig for, må du vente. Gå videre og se for deg selv Skriv ned boligkostnadene dine og verktøyene Nå legger du til noen bilbetalinger, forsikringspremier eller studielån du må gjøre månedlig Ikke glem kredittkortbalansene dine Nå legger alt sammen Er du tjene så mye profitt hver måned ved å handle og vi har ikke engang lagt til matkostnader. Vi må ikke glemme at når du trekker pengene fra kontoen din for å betale alle disse regningene, må du legge igjen noen for å begynne å handle igjen. Og nå har dette beløpet gått dramatisk, slik at du i utgangspunktet starter neste måned fra grunnen av. Hvis du virkelig tror at du kan gjøre det. Hvis de økonomiske gudene jobber til din fordel, og du kan realistisk trekke seg ut fra dagen din til å fokusere på Forex, kommer det til å være en rekke egenskaper som du må adoptere umiddelbart for å få det til å fungere. Risikostyring Det er min sterke tro på at risikostyring er forskjellen mellom å komme seg med Forex og tjene med Forex. Dette begynner med å aldri risikere mer enn du har råd til å tape. Det er selvfølgelig en åpenbar grunn, men det er en underliggende grunn også Når du spiller for mye penger i en handel, vil det rote med psyken din og få deg til å foreta irrasjonelle handelsbeslutninger. Hvis du vil bli en heltidsforhandler, må du unngå dette ved å alltid styre risikoen for å belønne forholdet Strategier og Journal Keeping Hvis Forex trading er å bli full tid jobben din, enn du må være profesjonell om det. Som en regnskapsfirma eller aksjemegler holder nøye notater om sine transaksjoner, må du gjøre det samme. Ta deg tid til å formulere strategier og holde oversikt over fremdriften din i handelsdokumentet Dette vil holde deg i tankegangen at Forex trading er virkelig seriøs virksomhet Emosjonell Distanse En full tid trader må ha en tankegang at jeg s sterk nok til å tillate dem å forbli følelsesmessig uten tilknytning til sin virksomhet. En del av dette går tilbake til å håndtere risiko, men en del er også knyttet til andre følelser som grådighet og sinne. Revenge trading etter tap er et eksempel på dette som raskt kan føre til akkumulerte tap Tålmodighet Fremfor alt må en profesjonell tålmodig være tålmodig. Du må vite når det er fint å bare ligge tilbake og vente på en storm, selv om det ikke betyr at det handler om noen dager til markørene står rett for du. Du bør alltid ha en buffer hvis du skal gjøre Forex ditt heltids yrke. Dette vil bidra til å beskytte deg i de tider når risikoen er for høy til å gjøre forretninger. Du er bedre til å bruke penger du har satt til side i løpet av disse tider enn å risikere et stort tap ved å gjøre en risikabel handel. Det er anslått at ut av de hundretusener som utnytter valutamarkedet for å tjene penger, er kun 5 i stand til å gjøre et vellykket heltids yrke av det hvis du ha Jeg håper å bli en del av det 5, start nå med utdannelse selv og jobbe med de gode handelsvanene du trenger. Bare når du har ferdigheter og kapital på plass, vil det være mulig å trekke opp en poolstol hver morgen og være på jobben. Casey Stubbs er grunnleggeren av en av de mest avanserte Forex-stedene på nettet. Winners Edge Trading har utdannet tusenvis av mennesker til å handle i Forex-markedene.

No comments:

Post a Comment