Monday 27 November 2017

Gdx 50 Dagers Moving Average


4 ETFs for handel gull s fallende priser GLD, GDXmodity handelsfolk rundt om i verden viste oppmerksomheten mot fallende gullpriser som bjørnene sendte prisen under store støttenivåer. Ta en titt på diagrammet til SPDR Gold Trust Aksjer ETF GLD, som er en vanlig barometer av gullpriser, vil du legge merke til at det siste flyttet under den nedre trendlinjen av et synkende trianglemønster i nærheten av 109 røde sirkler. En nær under et nøkkelnivå for støtte på høyere enn gjennomsnittlig volum er et vanlig teknisk salgssignal og basert på diagrammønsteret mange tekniske forhandlere vil sannsynligvis sette sine målpriser i nærheten av 93 86, som er ca. 11 under nåværende nivå. Den bearish crossover mellom MACD-indikatoren og signallinjen vil også bli brukt som bekreftelse av flyttingen lavere og mange vil holde en bearish Utsikt til indikatoren krysser tilbake over nullnivået For mer, se A Primer On The MACD. Bearish Utsikt over gullgruvearbeidere. Basert på kart over gull over, er det lite overraskelse at t Han er ikke mer kjent med gullgruvearbeidere. Ta en titt på det femårige ukentlige diagrammet for Market Vectors Gold Miners ETF GDX, som har 40 forskjellige stillinger i gullrelaterte gruveselskaper, vil du se at prisen nylig har stengt under Den horisontale trendlinjen Pause under trendlinjen i kombinasjon med den bearish MACD-kryssover sorte sirkelen vil også bli brukt av handelsfolk som et signal om et trekk lavere. Mange bearish handelsfolk vil sannsynligvis sette en stoppordre over det 50-dagers glidende gjennomsnittet, noe som handler for tiden nær 20 for å beskytte sine korte posisjoner. For mer, se Introduksjon til tekniske analysemønstre. Teknisk sammenbrudd i Junior Miners. Det er få produkter i markedene med et mer bearish diagrammønster enn Market Vectors Junior Gold Miners ETF GDXJ Som navnet antyder, fondet har en kurv av junior gullgruvearbeidere og den siste nært under den horisontale trendlinjen røde sirkel antyder at en lavere er sannsynlig i kortene. Den medfølgende tungvolu meg og bearish MACD indikator tyder på at momentumet plukker opp damp og vil bli brukt som bekreftelse. Mange vil trolig se for å beskytte sine korte innsatser ved å plassere stopptab under 50-dagers eller 200-dagers glidende gjennomsnitt. Den relativt små markedsverdien av beholdningen av GDXJ-fondet gjør det iboende mer volatilt enn GDX-fondet som er vist ovenfor, og basert på diagrammønstrene som vises ovenfor, ville det ikke være overraskende å se dette fondet på radaren til mange strategiske handelsfolk. For relatert lesing, se Velge mellom store og Junior Mining Stocks. Inverse ETF for Trading Junior Miners. Mange varehandlere liker ikke å legge inn korte stillinger når de handler. For mange er ubegrenset ulemper ved å komme inn i en kort posisjon for mye risiko, men mange ønsker fortsatt at de kunne få eksponering for en løftetflyt til en kurv av risikable aksjer som junior gullgruvearbeidere En ETF som kan være tiltalende for denne gruppen av handlende er Direxion Daily Junior Gold Miners Index Bear 3X JDST Denne ETF søker å spore tre ganger den inverse ytelsen til Market Vectors Junior Gold Miners Index. Med andre ord, for hver prosentandel som Market Vectors Global Junior Gold Miners Index beveger seg lavere, vil JDST-fondet bevege seg om lag tre prosent På dager som 20. juli, hvor GDXJ-fondet beveger seg 11 5, vil handelsmenn fra JDST-fondet fange 35 02 Disse typer trekk er veldig tiltalende, og den siste pause over 200-dagers glidende gjennomsnitt er bullish for JDST, som skal presentere God mulighet til å bevege seg fremover Også den økende prisen på JDST bekrefter at det er betydelig langsiktig nedtrykk på aksjegruppen som vist ovenfor. For mer, se En forsiktig Utsikt for gull. Prisen på gull og beslektede eiendeler har vært under press for en stund nå og det siste trekket under de viktigste støttenivåene antyder at blodbadet ikke er over, men på grunnlag av ovenstående diagrammer vil mange bullish handelsmenn sannsynligvis ønske å forbli på sidelinjen til prisen er i stand til å danne en solid base og skape en reversering, som det er lite synge for i øyeblikket. Andre handelsfolk vil kanskje se ETFs som sporer gullgruvearbeidere eller inverse ETFs som en metode for å få eksponering. Se mer Gold s neste bevegelse er lavere. GDX er et nytt oksemarked på oss. Feb 8, 2017 3 04 AM gld. The Gold Miners Index er opp mer enn 30 fra sin desember nedturer. Sentiment på gull har flyttet seg inn i hausse territorium og er trending høyere . GDX er på sporet for sin første 8 ukers strekk i hvilken som helst retning siden indeksens begynnelse. Gold Miners Index NYSEARCA GDX har startet uken med et knall og katapulerer seg høyere for å lukke over det 200-dagers glidende gjennomsnittet. Indeksen er på rette spor for sin 8. rade ukentlige gevinst, og de stædige bjørnene som ble holdt kurset, er blitt redusert til kjøttkjøtt. Enhver fortjeneste som bjørnene satt på, har gått opp i flammer, da indeksen har økt de siste 3 måneders blodbadet. denne massive rally i gull aksjer, bul En følelse på gull er ikke langt nær utrykkende Stemme avsluttet i dag ved lesing av 58 okser, og det er fortsatt en krigstreng som skjer mellom begge leirene. Bjørnene må forsvare 1,270 oz-nivået for gull NYSEARCA GLD på en avsluttende basis, eller det er s Sannsynligvis går gruvearbeiderne tilbake til augusthøyde. Klikk for å forstørre. Ta en titt på gruvearbeidere. Det er fortsatt flere gullbeholdninger med svært aggressiv kort rente. McEwen Mining NYSE MUX har en massiv kort posisjon på 13 9, og Pretium Resources NYSE PVG har en kort posisjon på 5 8 De korte stillingene På begge disse minearbeiderne har det klatret over den siste uken, til tross for at hver lager ser mye sterkere teknisk. De fleste andre gruvearbeidere er under 5 kortnivå, men jeg tror fortsatt at dette er ganske dristig. Gold Miners Index er nå lukket tilbake over dets 200-dagers glidende gjennomsnitt, og jeg ser ingen motstand igjen for indeksen. Dette er ikke et sted hvor bjørner vil være korte, men etter kort interesse graver de seg i sine hæler. Klikk for å forstørre. Gold Miners Index er på rette spor for sin første 8-ukers strekk i en retning siden starten, og et nært over 24 50 ville lage historie. Vi har allerede hatt en uke med flere poster i Superbowl, og GDX-okser kan stjele Brady s-spotlight hvis de kan avslutte uken med noen ekstra poeng. Smørhandelen synes fortsatt å være høyere for gruvearbeidere, så mange har begrenset eksponering og er fortsatt på utkikk etter en pullback. Dette er akkurat grunnen til at jeg var ved å legge til til mine stillinger i midten av januar, da hver annen privat melding jeg fikk, spurte meg hvor jeg ville kjøpe dypp i gruvearbeidere. Etter en 45 korreksjon over 3 måneder var det rikelig med tid til å kjøpe dukkert, men de fleste investorer ble frosset som indeksen kastet ut som en av sopranens offer blir kastet inn i østfloden. Jeg klandrer ikke investorer i det hele tatt for ikke å kjøpe, da de uten et system ville ha en svært vanskelig tid å stikke nakken ut. Heldigvis var noen av mine mest lojale lesere i stand til å s samle opp Osisko Mining OTC OBNNF og Torex Gold OTCPK TORXF på deres desember nedgang, da de fleste av oss er oppe 80 pluss siden artiklene mine viser dem. Jeg har ingen interesse i å forutse hva som vil skje neste i metalkomplekset, da jeg er reaktiv handelsmann som lar pris snakke på nyttårsaften Jeg advarte bjørene at de spilte et farlig spill som var kort, og viste at nedstigende kanalstøtte indeksen hoppet av at jeg ikke visste om 22 50 motstand ville bli ødelagt, men Jeg var aggressivt plassert for en test på 22 50 på et minimum. Klikk for å forstørre. klikk for å forstørre. Som vi kan se indeksen gjorde kort arbeid med noen motstand, og gullbugene monterte et comeback mens bjørnene var opptatt av å feire sine gevinster. Bjørnene har gjort en patetisk innsats for å forsvare det som burde vært motstand, og det s nesten som om de partied så hardt at de har vært trading hungover de siste ukene Ikke bare gjorde tyrene klarer å skjære gjennom 22 50 horisontal motstand, de har nå tatt ut den nedadgående kanalen toppen, nedgang 50 dagers glidende gjennomsnittlig motstand, og nå 200-dagers glidende gjennomsnitt. Hvis dette er halvtid, er oksene opp 21-3, og bjørnene trenger å trekke Tom Beary og Bear Belichick med det samme. klikk for å forstørre. Innledning med et ukentlig diagram kan vi se at indeksen fortsetter å gi høyere nedgang hver uke. Alle tilbakeslagene gjøres i løpet av uken, men hver fredag ​​går indeksen på et høyere nivå. Dette er en veldig positiv utvikling som det viser indeksen er bare å gi investorer grunne tilbakekoblinger for å få investert og tvinge dem til å betale opp hvis de vil ha en del av handlingen. For de stædige bjørnene er dette det verste mulige scenariet, da nedgangen de har ventet på å dekke har legg dem nå i en usikker stilling. klikk for å forstørre. Med et dagtabell kan vi se på støttenivåer der investorer kan kjøpe dyppen, og hvor jeg forventer at indeksen blir bunnen hvis den trekker seg tilbake. Som vi kan se har indeksen gjenvunnet sitt 200-dagers glidende gjennomsnitt, og nå har et økende 50-dagers glidende gjennomsnitt. Dette er veldig positivt for tyrene, da det svingende 50-dagers glidende gjennomsnittet var motstand for hele 4. kvartal. Vi kan forvente at dette nivået nå skal gi støtte til eventuelle tilbaketrekk, og 50-dagers bevegelse gjennomsnittlig blå linje bør være på 22 50 innen 5 handelsdager. klikk for å forstørre. Enhver tilbakekalling til denne støtten bør være kortvarig etter min mening og gi en mulighet for de som leter etter eksponering for å bli lang. Dette betyr ikke at jeg leter etter en tilbaketrekking til 22 50, jeg tror personlig det vil trolig være mer grunt. klikk for å forstørre. Å komme inn i mitt kortsiktige trendsystem, har Gold Miners Index overgått sin siste hindring. Indeksen er nå i maks bull-modus basert på mitt kortsiktige trendsystem, da det klatret over den magenta linjen på diagrammet ovenfor Indeksen har blitt sittende fast under dette nivået siden slutten av august, og dette glidende gjennomsnittet har vært den endelige boksen jeg trengte sjekket for å bli bullish. Dette er fryktelig nyhet for bjørnene, og de kommer til å trenge å presse GDX under 23 70 for å negere dette breakout Som vi kan se den rosa linjen er foreløpig fortsatt skrånende ned, men jeg forventer at den gir svært sterk støtte på eventuelle tilbakekallinger. klikk for å forstørre. Så hvordan er jeg posisjonert. Jeg er for tiden 61 lange gull juniorer og gruvearbeidere på tvers av mine kontoer, og tok av 1 i eksponering i dag ved å trimme min største gainer til dags, har jeg fortsatt en 80-posisjon i den aksjen, men var tvunget til å trimme 1 5 for å balansere åpen risiko I tillegg til dagens minimale trim, har jeg ikke tatt noen fortjeneste og har tenkt å ri denne gullstokken mye høyere Denne typen aggressiv posisjonering blir ikke oppmuntret av meg, men jeg har tillatt meg å gjør det da jeg tok ned i desember. Dette betyr at jeg har null risiko på posisjonene mine, og min største risiko er en nedgang på fortjenesten min. Jeg har ingen anelse om hvor de neste 3-5 trekkene vil være for GDX, og jeg don t Jeg har tenkt å prøve å fange det. Systemet mitt stiller meg til de store svingene, og derfor har jeg bodd lenge siden slutten av desember da jeg kom inn på markedet. Som en trendfølger vil jeg fange alt kjøttet i midten, og Jeg er ikke interessert i å prøve tidstopp og bunner perfekt. Mens jeg fikk det heldig å fange b ottom, jeg er ikke interessert i det minste i å forutse hvor toppen er. Så lenge trenden blir igjen, vil jeg holde posisjonene mine, og jo lenger vi forblir over 23 80, jo mer trygg vil jeg bli at vi kan teste August-toppene Hvis jeg ikke hadde min aggressive posisjonering i gruvearbeidere, ville jeg være ute etter å få føttene mine våte på 23 75-nivået på noen tilbaketrekking. Ingen vet hvor markedet går og prøver å forutsi at neste trekk er ubrukelig Det beste vi kan gjøre er å posisjonere oss selv i retning av den dominerende trenden, og gjør alt vi kan for å ikke slåss på markedet. Foreløpig GDX forteller oss at den vil fortsette å gå høyere, så jeg vil være glad på dette toget til det De går ut av gass De kortsiktige som har forsøkt å hente pennier foran en steamroller, og dette har sannsynligvis vært en verdifull leksjon for dem. Klikk for å forstørre. Kilde TD WebBroker-konto. Klikk for å forstørre. Kilde CIBC Investors Edge. For full gjennomsiktighet har jeg vist mine viktigste tre kontoer over for å vise pengene mine er hvor min munn jeg ikke lengre GDX selv som jeg foretrekker å være lange individuelle gruvearbeidere. Min største 3 posisjoner etter vekt er discovery Jeg er Vi er lange GLD, MRLDF, MUX, PVG, BTG, TORXF. Jeg skrev denne artikkelen selv, og det uttrykker mine egne meninger. Jeg mottar ikke kompensasjon for det annet enn fra Seeking Alpha. Jeg har ingen forretningsforbindelser med et selskap hvis lager er nevnt i denne artikkelen. Additional disclosure Hvis du likte denne artikkelen og fant den nyttig, vær så snill å følg meg ved å klikke på navnet mitt ved siden av min avatar øverst i denne artikkelen. Jeg inviterer deg også til å følge meg på hvor jeg rutinemessig deler Mine oppføringer, utganger og stopper på nye stillinger, samt oppdatering av følgere på sentimentdata på markeder jeg følger. Les hele artikkelen. Gull Miners Under 50-dagers MA-tid til å kjøpe teknisk analytiker. Tirsdag 23. august 2016 15 15. Kitco News - Gold miners con tynn å slite siden sen i forrige uke, med GDX nå dipping under 50-dagers glidende gjennomsnitt. Men ifølge en teknisk analytiker kan dette bare være hva investorer trenger. Hvis du ønsker å kjøpe gullgruvearbeidere, kanskje vent på en test av det 50-dagers glidende gjennomsnittet, sa Jonathan Krinsky fra MKM Partners på CNBC Tuesday. Han la til at Gold Miners ETF Market Vectors GDX ikke har testet sin 50-dagers MA rundt 29 40 siden mai, noe som betyr at det sannsynligvis vil teste det nivået. Og siden i går i går har GDX vært under den viktigste tekniske metriske, siste handel ned 1 02 på 29 16 Er det på tide å kjøpe. Typisk i et oksemarked i edle metaller, vil du se at aksjer overgår varen, og det er det vi Jeg har sett det meste av dette året, forklarte han. Så lenge forholdet mellom GDX versus SPDR Gold ETF GLD fortsetter å bevege seg høyere og trenden fortsetter, bør investorer være bra. Men en analytiker som dukket opp ved siden av Krinsky på CNBC var ikke t som bullish på gullbeholdere. Chad M organlander, porteføljeforvalter for Stifel Nicolaus, sa at han ikke er kjøper av gullgruvearbeidere. Jeg vil faktisk anbefale at investorer går og kjøper gull, og de kan gjøre det gjennom en ETF, sa han. Vår forventning om gull er omtrent 4-6 totalt avkastning i løpet av de neste 3 kvartaler Vår langsiktige prognose for avkastning for gull er ca 5. Årsaken til at Morganlander er litt mer optimistisk på gull er at metallet ikke er gjenstand for individuell egenkapitalrisiko som gruvearbeidere, forklarer han. Ansvarsfraskrivelse Synspunktene som er uttrykt i denne artikkelen, er forfatterens og kan ikke gjenspeile de av Kitco Metals Inc. Forfatteren har gjort sitt ytterste for å sikre nøyaktigheten av informasjonen som er oppgitt, men verken Kitco Metals Inc eller forfatteren kan garantere en slik nøyaktighet. Denne artikkelen er strengt kun for informasjonsformål Det er ikke en oppfordring å foreta utveksling i edle metaller, varer, verdipapirer eller andre finansielle instrumenter Kitco Metals Inc og forfatteren av dette Artikkel aksepterer ikke ansvar for tap og eller skader som oppstår ved bruk av denne publikasjonen.

No comments:

Post a Comment